Свободна работна позиция – Global Payroll Specialist в компанията Immedis, която е част от групата на CluneTech.
Работата на Global Payroll специалиста е свързана с предоставяне на специфична пейрол услуга и консултации в сферата на трудовото и данъчно законодателство, както и комуникация с клиентите, партньорите и различните звената на компанията.
Global Payroll Specialist – Immedis
Immedis, компания част от групата на CluneTech, предоставя на глобални компании със служители в различни държави по света консолидирани международни пейрол услуги и данъчни решения, свързани с трудовото данъчно законодателство.
Какво прави Global Payroll специалистът?– Събира, поддържа, анализира и предоставя информация, свързана със специфични пейрол операции и софтуер на компанията;
– Обучен е да предоставя специфична пейрол информацията, необходима на клиентите на Immedis по достъпен и отговарящ на стандартите на работа в областта начин;
– Управлява комуникацията и отношенията с клиентите и дава предложения за подобравяне на работата с тях;
– Допринася за автоматизиране и повишаване на ефективността на оперативните процеси;
– Развива процесите по контрол на качеството;
– Развива умения за извършване на пейрол операции за съответните юрисдикции;
– Осигурява навременното и точно обработване на пейрол данните на клиентите, както и пейрол процесите като цяло;
– Отговаря своевременно на запитвания на клиенти и нуждите им от анализ;
– Обучава клиентите на платформата на Immedis при необходимост;
Идеалният кандидат
– Има от 1 до 3 години професионален опит в среда, свързана с обработване на информация;
– Има желание за работа с цифри и данни;
– Притежава аналитично мислене и желание да допринесе със знания, решения и идеи;
– Има желание да се развива в организация във фаза на свръхрастеж;
– Работи добре в екип;
– Готов е да приеме сериозно предизвикателство, с което да развие своята кариера;
– Умее да комуникира добре;
– Е човек, на когото може да се разчита. Уверен и постоянен е;
– Се стреми към отлично клиентско обслужване;
– Има умението да приоритизира задачите си;
– Не се страхува да дава предложения;
– Притежава отлични презентационни и организационни умения;
– Иска да бъде част от проект, свързан със създаването на компания от световно ниво.
Необходими умения:
– Отлично владеене на английски език;
– Умение за работа с числа и данни;
– Логическа мисъл и умение за решаване на проблеми;
– Желание да допринесе за подобряване на работните процеси;
Обучение, заплащане и допълнителни придобивки
Команията предоставя пълно обучение за позицията. Заплащането е обвързано с опита на кандидата.
В допълнение към основното заплащане всички наши служители получават и:
- Възможност за дистанционна работа и гъвкави работни смени
- 22 дни платен отпуск
- Допълнително здравно осигуряване с включени покрития за зъболекар и офталмолог
- Застраховка „Живот”
- Ден за доброволчество
- Ваучери за храна за Коледа и Великден
- Платени от компанията обучения и достъп до онлайн обучителни платформи
- Допълнителни придобивки за дългогодишни служители
- Програма за подпомагане на служителите
- Multisport карти
- Безплатни спортове: футбол, волейбол, тенис
- Бонус „Препоръчай приятел”
- Тиймбилдинги и партита. Корпоративна уелнес програма
- Отстъпки в множество магазини, тетри, ресторанти
- Мобилен план с безплатни разговори и интернет
- # OneTeam награди и награди за служител на годината
Кандидатите могат да изпращат своето CV на имейл recruit@clunetech.com или на следния линк: https://bit.ly/3IzFv6I