„Интернационал“ присъства на пазара на туристическите услуги и прилага успешно концепцията за казино – хотел като един цялостен продукт, повече от 10 години. Компанията следи пазарните промени и успешно се адаптира към тях, като развива своя продукт и корпоративно порт фолио по примера на световно утвърдени дестинации.
През 2013 година „Интернационал“ отвори врати като единствен по рода си комплекс, който включва: нова супер луксозна 18-етажна кула като разширение на съществуващата 5-звездна хотелска база; най-мащабния център за конференции, събития и прояви в източна България; нов и модерен СПА център; шопинг център; оригинална комбинация от тематични ресторанти и заведения, и реновирано и още по–голямо казино с уникален дизайн.
Изисквания:
- Висше образование в сферата на туризма като предимство ще се счита специалност „Маркетинг” или „Туризъм”;
- Отлично владеене на английския език – писмено и говоримо;
- Владеене на втори език ще се счита за предимство/турски, руски, немски, иврит/;
- Опит във висококатегорийни хотели или в казино индустрията ще се счита за предимство;
- Умения за работа в динамична среда и внимание към детайлите;
- Отлични комуникативни умения.
Фирмата предлага:
- Позиция в утвърдена, стабилна и постоянно развиваща се компания, която цени високо персонала си и инвестира в развитието му;
- Целогодишна заетост и възможност за кариерно развитие;
- Въвеждащо обучение и последващи такива за развитие на професионалните Ви умения;
- Система за допълнително материално стимулиране, обвързана с резултатите и представянето на служителите;
- Разнообразни тиймбилдинг програми и други събития;
- Осигурен транспорт;
- Хранене по време на работна смяна.
Основни отговорности:
- Ще имате възможността да изразите своята креативност, да подарявате ежедневно усмивки на гостите и да правите престоя им невероятно приятен;
- Вие ще сте тези, на които гостите ще разчитат, при нужда от резервации на самолетни билети, за подбор на най-добрите магазини, заведения и планиране на цялостната почивка;
- Посрещане, изпращане, водене на кореспонденция преди, по време и след престоя на госта, организиране на изненади, планиране на цялостен престой – това ще са само част от ежедневните Ви ангажименти;
- Ако с лекота се справяте с оплаквания на гости; умеете да ги изслушате; да реагирате бързо; да обгрижвате, с внимание към детайла, всеки гост и ако това Ви доставя лична удовлетвореност, тогава тази позиция е Вашата мечтана работа;
Кандидатстване:
Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позицията – като изпратите актуална автобиография на hr@interhc.com. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД.
Тел. за връзка: 052/ 357 180
Моля, да се запознаете с нашата политика за поверителност на: http://www.hotelcasinointernational.com/bg/page/za-nas/zashtita-na-lichni-danni
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.