Специалист „Връзки с клиенти“

„Интернационал“ присъства на пазара на туристическите услуги и прилага успешно концепцията за казино – хотел като един цялостен продукт, повече от 10 години. Компанията следи пазарните промени и успешно се адаптира към тях, като развива своя продукт и корпоративно порт фолио по примера на световно утвърдени дестинации.

През 2013 година „Интернационал“ отвори врати като единствен по рода си комплекс, който включва: нова супер луксозна 18-етажна кула като разширение на съществуващата 5-звездна хотелска база; най-мащабния център за конференции, събития и прояви в източна България; нов и модерен СПА център; шопинг център; оригинална комбинация от тематични ресторанти и заведения, и реновирано и още по–голямо казино с уникален дизайн.

Изисквания:

  • Висше образование в сферата на туризма като предимство ще се счита специалност „Маркетинг” или „Туризъм”;
  • Отлично владеене на английския език – писмено и говоримо;
  • Владеене на втори език ще се счита за предимство/турски, руски, немски, иврит/;
  • Опит във висококатегорийни хотели или в казино индустрията ще се счита за предимство;
  • Умения за работа в динамична среда и внимание към детайлите;
  • Отлични комуникативни умения.

Фирмата предлага:

  • Позиция в утвърдена, стабилна и постоянно развиваща се компания, която цени високо персонала си и инвестира в развитието му;
  • Целогодишна заетост и възможност за кариерно развитие;
  • Въвеждащо обучение и последващи такива за развитие на професионалните Ви умения;
  • Система за допълнително материално стимулиране, обвързана с резултатите и представянето на служителите;
  • Разнообразни тиймбилдинг програми и други събития;
  • Осигурен транспорт;
  • Хранене по време на работна смяна.

Основни отговорности:

  • Ще имате възможността да изразите своята креативност, да подарявате ежедневно усмивки на гостите и да правите престоя им невероятно приятен;
  • Вие ще сте тези, на които гостите ще разчитат, при нужда от резервации на самолетни билети, за подбор на най-добрите магазини, заведения и планиране на цялостната почивка;
  • Посрещане, изпращане, водене на кореспонденция преди, по време и след престоя на госта, организиране на изненади, планиране на цялостен престой – това ще са само част от ежедневните Ви ангажименти;
  • Ако с лекота се справяте с оплаквания на гости; умеете да ги изслушате; да реагирате бързо; да обгрижвате, с внимание към детайла, всеки гост и ако това Ви доставя лична удовлетвореност, тогава тази позиция е Вашата мечтана работа;

Кандидатстване:

Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позицията – като изпратите актуална автобиография на hr@interhc.com. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД.

Тел. за връзка:  052/ 357 180

Моля, да се запознаете с нашата политика за поверителност на: http://www.hotelcasinointernational.com/bg/page/za-nas/zashtita-na-lichni-danni

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *