Сервитьори основен и а ла карт ресторант

„Интернационал“ присъства на пазара на туристическите услуги и прилага успешно концепцията за казино – хотел като един цялостен продукт, повече от 10 години. Компанията следи пазарните промени и успешно се адаптира към тях, като развива своя продукт и корпоративно порт фолио по примера на световно утвърдени дестинации.

През 2013 година „Интернационал“ отвори врати като единствен по рода си комплекс, който включва: нова супер луксозна 18-етажна кула като разширение на съществуващата 5-звездна хотелска база; най-мащабния център за конференции, събития и прояви в източна България; нов и модерен СПА център; шопинг център; оригинална комбинация от тематични ресторанти и заведения, и реновирано и още по–голямо казино с уникален дизайн.

Изисквания:

  • Завършено средно образование;
  • Професионален опит в областта – с предимство;
  • Много добро владеене на английски език;
  • Мотивирана личност с желание за работа в екип и стремеж към постоянно усъвършенстване;
  • Много добри умения за комуникация.

Фирмата предлага:

  • Система за допълнително материално стимулиране, обвързана с резултатите и представянето на служителите;
  • Социален пакет, включващ обучения и инсентив пътувания в страната и чужбина, ползване на преференциални цени в различни обекти, разнообразни тиймбилдинг програми и други събития за служителите;
  • Осигурен транспорт, хранене и напитки по време на работна смяна;
  • Възможност за дългосрочен ангажимент и професионална реализация;
  • Позиция в утвърдена, стабилна и постоянно развиваща се компания, която цени високо персонала си и инвестира в развитието му.

Основни отговорности:

  • Посрещане, настаняване и обслужване на клиенти, съобразно установените фирмени стандарти;
  • Зареждане на търговската зала;
  • Презентиране и предлагане на менюто, приемане на поръчки и сервиране;
  • Проучване на удовлетвореността на клиентите чрез търсене на обратна връзка;
  • Съдействие при организирането и провеждането на специални събития;
  • Насоченост към постигане на резултати чрез удовлетвореност на клиентите.

Кандидатстване:

Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позицията – като изпратите актуална автобиография на hr@interhc.com. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД.

Тел. за връзка:  052/ 357 180

Моля, да се запознаете с нашата политика за поверителност на: http://www.hotelcasinointernational.com/bg/page/za-nas/zashtita-na-lichni-danni

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.