Основни отговорности:
- Продавате продуктите, които банката предлага за физически и юридически лица;
- Приемате, проверявате и обработвате клиентски документи и нареждания във връзка с откриване на сметки и транзакции;
- Поддържате досиетата на клиентите;
- Работите на каса с национална и чуждестранни валути.
Изисквания:
- Висше икономическо образование;
- Опит в работа с клиенти и/или плащания в банковата сфера (предимство);
- Умения за работа с компютър (MS Office);
- Добри комуникативни умения;
- Добро владеене на английски език (предимство).
Фирмата предлага:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива;
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията;
- Динамична и предизвикателна работа;
- Модерна офис среда;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Застраховка Живот/ Злополука;
- Ваучери за храна;
- Спортна карта на преференциална цена;
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти.
Кандидатстване:
Изпратете Вашата автобиография като кандидатствате на следния линк.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.