Специалист обслужване на клиенти – гр. Добрич/Райфайзенбанк България ЕАД

 

Основни отговорности:

  • Продавате продуктите, които банката предлага за физически и юридически лица;
  • Приемате, проверявате и обработвате клиентски документи и нареждания във връзка с откриване на сметки и транзакции;
  • Поддържате досиетата на клиентите;
  • Работите на каса с национална и чуждестранни валути.

Изисквания:

  • Висше икономическо образование;
  • Опит в работа с клиенти и/или плащания в банковата сфера (предимство);
  • Умения за работа с компютър (MS Office);
  • Добри комуникативни умения;
  • Добро владеене на английски език (предимство).

Фирмата предлага:

  • Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
  • Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива;
  • Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията;
  • Динамична и предизвикателна работа;
  • Модерна офис среда;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Застраховка Живот/ Злополука;
  • Ваучери за храна;
  • Спортна карта на преференциална цена;
  • Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти.

Кандидатстване:

Изпратете Вашата автобиография като кандидатствате на следния линк.

Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *