Специалист ИТ Хелп Деск/ Райфайзенбанк България ЕАД

Основни отговорности:

  • Отговаряте на обаждания/запитвания, касаещи ИТ услуги, по телефон, e-mail или специализирана система за управление на инциденти;
  • Оказвате първо ниво поддръжка на служителите на Банката по въпроси, свързани с банковите информационни системи, комуникации, хардуер и общи ИТ въпроси;
  • Оказвате второ ниво ИТ поддръжка на клиентите на Банката, ползващи електронни услуги;
  • Регистрирате сервизни заявки и инциденти в специализирана Help Desk система;
  • Разрешавате регистрирани сервизни заявки или проследявате процеса по разрешаване на регистрирани инциденти, пренасочени към второ ниво на помощ.

Изисквания:

  • Образование в областта на Информационните технологии;
  • Високо ниво на компютърна грамотност (MS Windows и MS Office), общи познания по езици за програмиране, бази данни и хардуер;
  • Добро владеене на английски език;
  • Много добри комуникативни умения;
  • Оперативност, бърза реакция, аналитично мислене, коректност, учтивост;
  • Опит в обслужване и работа с клиенти (предимство).

Фирмата предлага:

  • Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
  • Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива;
  • Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията;
  • Динамична и предизвикателна работа;
  • Модерна офис среда;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Застраховка Живот/ Злополука;
  • Ваучери за храна;
  • Спортна карта на преференциална цена;
  • Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти.

Кандидатстване:

Изпратете Вашата автобиография като кандидатствате на следния линк.

Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *