Таксбек Интернешънъл предлага серия от автоматизирани ДДС решения, които помагат на клиентите ни да преобразуват процеса на възстановяване на ДДС в носещ приходи бизнес. Клиентите ни включват имена като P & G, IBM, VISA и много други. Заемащият длъжността ще работи с екипа VAT KAM за да гарантира, че възложените им от прекия ръководител задачи са планирани и завършени в зададения срок. Отговорностите на асистент организатора работа с клиенти включват и административни задължения, свързани с подобряване работата на VAT KAM екипа.
Изисквания:
- Отлично владеене на писмен и говорим английски и френски език;
- Добро внимание към детайла;
- Отлични организационни умения;
- Умения за работа в екип;
- Опитът в работа с Excel и Adobe Professional ще бъде предимство;
- Не се изисква предишен опит.
Фирмата предлага:
- Дългосрочна възможност за развитие и кариера в международна компания;
- Отстъпки в различни вериги магазини;
- Тийм билдинг;
- Коледно и лятно парти;
- Отлична работна среда;
- Допълнителен пакет за здравно осигуряване;
- Работно време от 09:00 до 17:30 часа.
Кандидатстване:
Изпратете своята автобиография на английски език на email: mtopalova@taxbackinternational.com. Избраните кандидати ще бъдат поканени за интервю.