Организатор работа с клиенти – асистент с френски и английски език

Таксбек Интернешънъл предлага серия от автоматизирани ДДС решения, които помагат на клиентите ни да преобразуват процеса на възстановяване на ДДС в носещ приходи бизнес. Клиентите ни включват имена като P & G, IBM, VISA и много други. Заемащият длъжността ще работи с екипа VAT KAM за да гарантира, че възложените им от прекия ръководител задачи са планирани и завършени в зададения срок. Отговорностите на асистент организатора работа с клиенти включват и административни задължения, свързани с подобряване работата на VAT KAM екипа.

Изисквания:

  • Отлично владеене на писмен и говорим английски и френски език;
  • Добро внимание към детайла;
  • Отлични организационни умения;
  • Умения за работа в екип;
  • Опитът в работа с Excel и Adobe Professional ще бъде предимство;
  • Не се изисква предишен опит.

Фирмата предлага:

  • Дългосрочна възможност за развитие и кариера в международна компания;
  • Отстъпки в различни вериги магазини;
  • Тийм билдинг;
  • Коледно и лятно парти;
  • Отлична работна среда;
  • Допълнителен пакет за здравно осигуряване;
  • Работно време от 09:00 до 17:30 часа.

Кандидатстване:

Изпратете своята автобиография на английски език на email: mtopalova@taxbackinternational.com. Избраните кандидати ще бъдат поканени за интервю.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *