Изисквания:
- Отличен английски език – писмен и говорим;
- икономическо образование – с предимство „Търговия и Продажби“, „Международен мениджмънт“, „Международни икономически отношения“;
- Професионални интереси в областта на международната търговия и мениджмънт, както и готовност за обучение;
- Много добра компютърна грамотност.
Основни отговорности:
- Комуникация с клиенти, контрагенти и партньори на фирмата;
- Водене на делова кореспонденция и обработка на служебна документация;
- Организационна и координационна дейност между звената във фирмата;
- Участие в изложения и бизнес срещи.
Фирмата предлага:
- Трудов договор, 5 дневна работна седмица;
- Много добро стартово възнаграждение;
- Дългосрочен ангажимент в утвърдена компания, с възможност за доказване и развитие.
Кандидатстване:
Първоначалният подбор ще се извърши по документи – актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо. Одобрените по документи кандидати ще бъдат уведомени за последващо интервю.
За допълнителна информация: 052/601-601, 0888 833363, е-mail: contact6@polycontact.com.
Предоставените от Вас лични данни подлежат на закрила по смисъла на ЗЗЛД.
Лиценз на „ПОЛИКОНТАКТ” ЕООД: 1702/17.03.2014 год.